Hallå..halllå..hallåå.....ekar det här eller (?)

Ja på denna bloggen idag så ekar det...och varför ekar det sig? Jo för att jag är ENSAM på bloggen idag..L har inte skrivit någonting. Men men.

Idag är det ångest dagen...söndag = ångestdagen. Helgerna går för snabbt asså. Hinner inte bli helg förren det är måndag eller rättare sagt söndag igen:( Och på söndagar får jag "söndagskänslan" som jag kallar den...inte roligt säger jag er. Men det är la inte bara jag som får den antar jag. Hela dagen blir typ förstörd av denna känslan. Men det blir bättre på kvällen för då har man fullt upp med att kolla på tv och då brukar den släppa. Det känns nästan som om man drar av ett lakan som har hängt över en hela dagen....eller jag något sådant...dåligt förklarat jag vet^^
Aja nu bytter vi samtalsämne tycker jag. Ikväll då...min kväll kommer att bli sådan här
Kl:
19:00 - PA :D Se på en sööt sak på tv är aldrig fel ;P (L fattar eller?)
20:00 - SOLSIDAN, lite skratt är aldrig fel eller?
20:30 - Time out. Ännu mera skratt :P
21:00 - 2 1/2 män. Lite skratt där med. Plus att man somnar gött till det ;)

Ja lite kvällsmat blir det la också..till PA blir det nog som börjar om 23 minuter YEESSS älskar seriöst PA. Och den som frågar i en kommentar vad PA är så kommer jag inte svaraXD Hehe det är mellan mig och L och E. Hehe ne men ja.

Detta blir ett långt inlägg må jag säga ;) Men det är lite skönt att skriva ut lite känslor. Just nu har lite av min söndagskänsla släppt. Men nu kom den bara för att jag sa så :P

Det får bli en paintbild nu igen...jag vet jag vet gud vad tråkig du är.

Fyndigt sagt eller...ett litet ordspråk som jag kom på ;) Eller ja..hehe^^
(Hehe fick liiite hjälp med alla stavfel av min privata svenskalärare) ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Men da! klart jag fattar ;D

2011-02-27 @ 20:55:42

Postat av: R

Hehe ;)

2011-02-28 @ 16:18:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0