Jaha så gick det med det.


hehe hade ingen annan bild ;)

Jag sa till mig själv 17:30 " Lina nu ska du vara duktig och plugga So ord till kl 19." Kl blev 17:50 "Äch, jag tar det i morgon.."
Så nu sitter jag här i min lilla soffa och hostar för mig själv. Asså, det är inte så kul som det låter-_-
Fast det är iaf en myssig stämning med de tända ljusen här bredvid :)

I morgon är det gymnasiemässa  (vad det nu går ut på) De satte mässan på perfekt ställe måste jag säga! Alla tråkiga lekioner går bort ;)

Fröken R klagade på att hon skulle bli lämnad ensam på Fredag :O Men så här är det, vi blev lämnade v 6 när du var sjuk så det så ;D (haha)
Ne det var bara en utfyllnad av dena sorgligt tråkiga text (funkade det eller?)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Det är bra att du "jobbar" med So:n! hehe xD;)

2011-02-21 @ 19:10:23

Postat av: Lovisa.W

Det är bra att du "jobbar" med So:n Lina! hehe xD;)=)

2011-02-21 @ 19:11:11
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

ja jag kände mig redig där ett litet tag X)

2011-02-21 @ 21:04:39


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0