Lördag=Tråkig rubrik =)



Åt en tidig frukost i dag hos mormor och morfar. Hela släckten var där och dels firade Viktor men också säga hej till moster som kommit hem från Bryssel : D Av henne fick jag dessa söta örhängen+ chocklad och kläder : )

Har nyss kommit hem från Borås. Var där med moster. haha Vi hade bara 45min på oss att handla men faktiskt-utan att stressa- hann vi göra allt vi ville. Jag köpte en tjocktröja, två armband och lite små saker på ica^^

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska kanske se på film hos moster lite senare. Får se vad jag och syrran har lust med ^^
Ska gå och ta lite mat nu (för er som vill veta)



/ L i n a  

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0