LOV(E)



Det är inget jag behöver nämna för alla vet ju redan, men vem kan låta bli??
ÄNTLIGEN LOV!!!
Så, hehe nu fick jag det sagt! Jag kände mig bara tvungen :D

Skoldagen: Dryg men inte tråkig. Hade matte prov villket jag sög på ;O Jag som för en gång skull kände att jag kunde någonting på mattelektionerna-_-
Och det var tempoboll på idrotten. haha jag suger på bollsporter! Sp när jag vet att alla ser på. Jag var inte någon större hjälp för laget direkt XD Haha ( fast mitt lag vann ändå! )
Sen körde vi Tjejer mot killar. Det gick ok, slutade 7-0 till killarna hahaah.

Nej, nu ska jag nog se på Lets's dance/Data + äta glass.

LoOoOoV

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Anonym

Åhhh..vad avundsjuk jag blir. Vill ju också gå i skolan. Vill inte vara sjuk längre:(

2011-02-12 @ 12:14:25

Postat av: L

Nej det förstår jag :)

2011-02-12 @ 12:21:39


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0