Min söndag:


kass bild X)

Det är ju inte schyst av mig att låta Rebecka va själv på bloggen, så här kommer ett litet inlägg:)

Jag är nöjd med min söndag, har hållt igång och inte bara stirrat på en data/tv skärm

Min söndag:
Vaknade runt nio
åt frukost, gick ut och red-fixa stallet
åt middag
Såg skid VM
Stan med mamma
Städade mitt rum, damsugade och vek alla kläder i garderoben. Hahah det behövdes.
Ut och gick med Elin och Axel, sedan bjöd mamma in oss på varm chocklad så då passade vi även på att spela kort- roligt:)
Solsidan
Datorn
Orkade inte se PA i dag så ska göra det i morgon (information till R)

Och nu ska jag läsa en bok;)

Japp det är EXAKT hur min dag har varit, den har gått lagom snabbt, det gillar jag :)

Ser nu framimot att träffa kompisarna i skolan i morgon;)

God natt
/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

:)Det var väldigt kul :D

2011-02-28 @ 16:12:00

Postat av: L

yupp;D

2011-02-28 @ 18:28:29


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0