Muffins ;)



Dessa har jag, Elin och Rebecka bakat i dag :) Elin kom på en idé om att ha fiskar på. Så medans hon skar ut fiskar gjorde jag och Rebecka muffinsen. Dom blev gooda tycker jag. Hade tänkt bjuda på det i morgon:)
Haha mamma har prop handlat massa till oss. Ballerina kex, vanilj hjärtan, två varsina mackor, pucko och meer dricka. haha så det var la inte så nödvändigt att baka precis men alltid kul att baka och bjuda^^
Hehe jo som alla vet är det ju friluftsdag i morgon. Valde pimpel fiske mest av bekvämlighet eftersom att vi bor nära aspanäs^^ Sen är jag la inte jätte förtust i att fiska för att sedan behöva ta i dom och döda dom. uch. fast vem sa att jag skulle få fisk då? hehe..
Ja är jätte rast lös för kl är bara 15:40 och har inget att göra. Stallet är redan klart och hästarna har fått vacsin så det går inte att rida ;( Har spring i benen. Men orkar inte gå ut och springa direkt haha.

Asså nu dom senaste veckorna har jag fått en jobbig.. vana (?) Jag har börjat rulla tungan bakåt i munnen utan att jag märker det. Så märker jag det och sen efter en stund är den där igen. haha lixom, vad är det för konstigt man har börjat med??

SES i morgon på iseen ;D

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Dom ser väldigt, godeli goda ut ;)

2011-02-02 @ 15:53:06

Postat av: AGCH

Kommer också :O Själv ska jag baka sockerkaka till morgondagen :)

2011-02-02 @ 16:20:46

Postat av: L

R: haha för att dom är det :D



A: oki ku;) Det är kul att baka :D

2011-02-02 @ 16:48:27

Postat av: AGCH

Ja det är det verkligen :D

2011-02-02 @ 16:50:33


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0