Om jag endå hade...

...en snitsig rubrik att komma med asså;P Men tyvärr så är ju alla inte lika lyckligt lottade, så att alla har en. Jag är då en av dom personerna;P

Idag var det skola *suck!*
Imorgon ska jag ha NP-sv hela förmiddan och på eftermiddan är det något gumnasium sak så jag har basic bara en lektion...planering XP SUG PÅ DEN! Haha ne men jag hade gärna haft lektioner faktist;)

Sen på fredag så åker mina ENDA BÄSISAR! *var ni tvunga att vara tvillingar*XD Ne skoja. Aja så ska dom åka på GHS och lämnar mig en hel fredag....hjälp mig! Hur ska jag klara mig?!?! Hu hu hu!?!!? Aja får la stå ut som vanligt när dom är borta. Men jag klarar mig nog med nöd och näppe..kanske ;)

För övrigt har dagen varit helt ok. På rasten mellan elevensval så drog jag och Elin och fikade, vi fick ihop till en bulle var, med lite hjälp av Lina.XP Lina jag lovar du ska få dina 8 kr av mig imorgon eller på Onsdag ;)

En ny bild får ni tyvärr inte. Orkar inte dra mig upp till hårddisken;) Så denna får duga:)

Vist är det fint? Bra att åka skidor på iallafall ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

vet du vad, jag bjuder ;D

2011-02-21 @ 18:06:54

Postat av: R

Hehe gött då fick jag fika för endast två kr^^ (Det var dom pengarna jag bidrog med själv) XD

2011-02-22 @ 20:20:21


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0