Panik!!!!!


( sitter och äter halv äckliga Jelly Beans, mums! )

Gymnasie valen stressar mig så att jag blir tokig!! Varför ska dessa val vara så svåra? Det förstör ju allt. Jag har legat vaken i nästan två timmar, två dagar i rad på grund av paniken. Att börja i en ny skola och linje helt själv är otänkbart för mig (har medkännsla R) Jag vill värkligen inte tappa kontakten med mina kompisar. Mamma och pappa förbjuder mig nästan att börja på en skola i Borås på grund av alla problem det tar att komma till bussen. Jag vet redan att det kommer bli massa problem men vad annars? Kankse jag ska göra det enklaste och  börja på tingsholm barn och fritid, men varför börja på en linje jag inte vill gå? :S (hade endast gjort det för att R ska gå där) Och vad ska jag gå för annan linje ? Samhäll själv med Elin? Nej det vill jag inte. Så det finns bara Borås skolor. Men frågan är om det är värt den resan och tiden . Jag vill bara skrika konstiga ord och strunta i allt som har med gymnasie att göra!

Förlåt för detta inlägg men jag står värkligen inte ut :'(

TIPS, någon?

/ L

Kommentarer

Postat av: AGCH

Samhäll kan du ju gå, på tingholm har du Petter och om du väljer demokrati och mänskliga rättigheter på Bäckäng finns jag där ;)

2011-02-09 @ 16:32:38

Postat av: AGCH

Du har inte funderat på estetiska bild och formgivning? :)

2011-02-09 @ 16:35:04

Postat av: R

Som jag alltid har sagt så kommer det att lösa sig ska du se ;)<3

2011-02-09 @ 16:54:26

Postat av: L

A: ja det har du rätt i. Samhäll är ju den bästa linjen att gå om man inte vet vad man vill bli som "stor"

Det skulle vrt kul att gå dte men känns lite onödigt.Inget jag vill jobba med haha^^

R : / <3

2011-02-09 @ 17:19:06

Postat av: AGCH

Okii haha nä då kanske det är lite svårt att välja den linjen ;)

2011-02-09 @ 18:08:33

Postat av: E

halv äckliga var dom ju inte, dom var ju hel goa ;P

2011-02-09 @ 20:54:12


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0