Paniken kommer när kameran inte finns tillhands

Ja som rubriken säger så är min kamera inte tillgänglig för tillfället. För att alla mina batterier är slut. Satt och höll på med att ta kort på massa olika halsband och helt plötsligt så tar batteriet slut. Så jag letar reda på mer batterier men då är alla slut. Eller JAG kan inte andvända dom, eftersom min kamera drar massa batterier så om jag sätter in dom gamla batterierna till min kamera som jag inte kan ha för att dom tat slut i en fjärrkontroll eller nåt litet så funkar dom hur länge som helst. Men men. Får la be pappa att köpa nya åt mig imorgon ;)

Idag så skulle jag ta in hästarna. Så vill jag inte gå ut själv i mörkret. Så min lilla syster följer med. Och så är det fullmåne och när vi är påväg in (Observera att jag är mörk rädd och hatar att vara ute när det är mörkt, det är hemskt) Så tänker hon "hmm vad är ett lämpligt samtalsämne nu" Jo hur man ser skillnad på varulvar och vargar! Jag bara Sluta, men där går hon och babblar på om att varulvar inte har någon svans men det har vargar och att när varulvar ska gå till attack mot en människa så springer den på tre ben med ett ben backom så att det ser ut som en svans så att människan ska tro att det är en vanlig varg. Och att för att en varulv ska bli människa igen så ska en gravid kvinna gå ut i skogen och så ska den äta hennes barn och sånt! Asså trevligt med fullmåne och allt också! Snällt av henne tycker jag ja.

Men men finns ju inte men endå!

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Hehe gullig lillasyster du har ;)

Den bilden är jättefin! :D

2011-02-18 @ 15:49:17

Postat av: R

Hehe ja vist e hon;P

Tack :)

2011-02-18 @ 17:02:17


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0