Rekommenderar



Japp, det är en bok serie som jar rekomenderar till Tjerer. Jag vet vissa som inte kommer att gilla den och vissa som redan läser den^^  Jag själv har aldrig tyckt om böcker med fantasi, numera är minst 50% av de böcker jag läse fantasi.  Tänker inte förklara vad den handlar om för det blir bara komplicerat både för mig och er. Hm, nu blev det ju lite svårt att rekommendera när ni inte får veta vad den handlar om.. jaja.
nr 5 ska komma ut nu ch jag väntar spänt. Tycker tyvär att de två sista böckerna har vart sämre än de två första.
1:an har jag läst säckert 3, iaf 2 gånger och är inne på ännu en omgång^^
I går kväll läste jag till kl 00- smart! haha var gaaaanska trött på morgonen- skylla mig själv jag vet^^

Och hjärtat-bilden var jag bara tvungen att göra för det är något jag länge har vellat test-fota :) Den blev fail men ska göra ett nytt försök när jag har "ork".

/ L i n a 


Kommentarer

Postat av: AGCH

Tycker den var fin i alla fall :)

2011-03-01 @ 17:29:17

Postat av: L

okej, tack:)

2011-03-01 @ 18:15:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0