Se så söta =)


Mammas bakvärk ; )

Ska man säga -Glad alla hjärtans dag? Eller typ -Grattis på alla hjärtans dag?
Eller ?

Första riktiga lovdagen i dag och det känns super NICE =)
På ett vis är det skönt att bli "sjuk" på loven. Då kan man bara ta det lungt. Fast det känns inte heller så roligt att slösa bort loven på att sitta inne "/ Nej jag vill hitta på något men som vad? Datorn blir trots allt väldigt tråkig i längden och att ta dryga kort också haha X)
Igår kväll hade jag inget att göra så jag gick runt i mitt mörka rumm (lampan är trasig) Och försökte hitta något kul att göra. Jo det lyckades jag ju med -_- haha. Jag tog kort på Mira som bara drog sig undan hela tiden. Hon kan då aldrig ställa upp när det gäller som mest^^

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: R

Dom såg inte lite goda ut då då;)

2011-02-15 @ 14:45:40

Postat av: L

haha :D Jo den slank allt ner ganska snabt =)

2011-02-15 @ 15:36:35


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0