Smart häst man har-_-

Ja som sagt, så är min lilla ponny inte den smartaste. Skulle ta in han för att jag skulle rida så tar jag in honom.(Han sprang inte över mig, yippie!) Så tar jag in han i stallgången, och han tränger in mig i höt för att äta (tjockisen) Så sätter jag fast han i ena "grimskafftet i taket" Så tänker han när jag släpper han för att ta den andra att *Ja nu kan ju jag gå ut om jag vill* jag ba *NEJ!* Så stannar han halvvägs ut genom dörren och sitter halvt fast och jag ba *backa smarto* ^^ Så gör han det. Så ställer han upp sig fint så att jag kan sätta på han andra "grimskaftet som sitter fast i taket" grejsen. Ja det gick ju bra som tur är ;)

Sen red vi två ut själva, en typ 2-3 km ungefär. Orkar inte räkna på hur långt vi red;) Men nått sådant iallafall ;D

Sen har jag (trots det fina vädret) Inte tatt några kort:O Men det får det la bli bättring på imorgon ;O

Och vart tog L vägen då? Hon har inte skrivit idag. Och det känns väldigt ensamt här på bloggen. Kan ju tänka mig hur hon haft det utan mig här ;O
Hehe ne men hon har la bättre saker för sig *snyft* ;)


Hehe denna bilden får ni nöja er med. Ska ta mer kort imorgon. Jag lovar ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

hehe^^

2011-02-18 @ 17:59:42


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0