Snart är jag frisk

ja som rubriken säger så är jag snart frisk. Har ingen feber för tillfället. Men denna hosta och snorigheterna för ta och gå bort nu också:P

Idag så ska jag, mina systrar och mamma snart gå ner och kolla på film och mysa :) Myseli mys på schemat;)
Sen så ska jag faktist spela lite spel eller nåt har grymt tråkigt, så det får la bli att försöka installera ett gammalt spela på datorn ;)


Får bli en äldre bild från sommarn ;) Längtar som sjutton till sommarn 2011, fast endå inte vill ju inte sluta nian;)
Bye bye//R<3

Kommentarer

Postat av: E

den här sommaren, oj oj vilken sommar det ska bli ;P vi har masser med saker som vi ska göra :D

2011-02-16 @ 17:30:51

Postat av: L

håller med E :)

2011-02-16 @ 17:50:21

Postat av: R

Haha det låter bra, sommarn ska vara fullspäckad med saker att göra ;)

2011-02-16 @ 21:10:57


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0