snö storm?




Det gick inte jätte bra på NP SV C i dag "/ Jag fick panik och hade ingen fantasi allts!
Jag satt och skrev på kladd i 2h, blev säkert 20 papper. Till slut fick jag impovisera och renskriva utan kladd. IG next tro ;S

Hursomhelst, dagen har gått super snabbt i dag endå. Endast Np, SV och idrott. På idrotten hade vi basket. Haha givetvis gjorde jag ett failförsök till att skjuta mål^^ menmen, det var endå kul för vi var bara 10 st på idrotten i dag. Alla hade inte ombyte och det var en del sjuka. B.l.a Rebecka som ligger hemma med feber. Krya på diiig :)<3

MEN I MOGON ÄR DET FREDAG OCH SEN LOOOOOOOOOOOOV!! :D

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0