Soliiig dag i dag :D



I dag körde jag, Elin, Rebecka, Hannah och Lovisa en "lek" i skolan. haha, leken gick ut på att iingen av oss fick svära, säga ba, shit, asså, lixom, as omg och serri (ett ord som gällde lollo ^^) Densom glömde av sig fick en "prick" haha det var super svårt!
Elin : 4 prickar
Hannah:5 prickar
Jag: 15 prickar
Lovisa: 20 prickar
Rebecka 23 prickar.
Förloraren ska bjuda oss andra på 3 tuggummin var. haha ja, det kanske låter som en barnslig lek men det var faktiskt kul ^^
Vi har inte bara "lekt" i skolan i dag utan vi har haft NP SV! Jag tycker att det var lätta frågor. Det jag är orolig över är att jag inte svarat utförligt nog.
Jag är vääldigt orolig över på torsdag med sv uppsattsen :S

Jag måste bara nämna att vi hade en busschaffis som var ny idag. Hahaha det hände ett par gånger att han öppnade dörrarna när han körde  XD


Och så blev jag super glad i dag när jag kom hem och insåg att det var fotoväder:D Så den här bilden ovann blev det + 176 andra bilder. Änliiiiiigen lite sol!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Skönt med bra väder för en gångs skull :)

2011-02-08 @ 20:00:19

Postat av: L

ja vist är det :D

2011-02-08 @ 20:24:10


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0