Söndag= Dopdag och sista lovdagen



Halloj!
Jag har kämpat med att göra slut på kamera batteriet i dag. När jag väl vill att dte ska ta slut tar det så klart aldrig slut. Men nu är dte slut. Var ute och tog typ 60 kort på Thelmas mule när hon stod och åt. Före dte tog jag typ 1000kort på ingenting. haha, jag bara satt i Elins säng, hade kameran i knät och bara tryckte på knappen. Stackars kamera :( Batteriet måste ju va någorlunda i form tills dopet som är om 2,5 timma. Ja..jag borde redan nu göra mig i ordning men kunde bara inte låta bli att blogga lite =)

Sista lovdagen i dag då. Jag tycker inte att dte känns så jobbigt. Måste ju välja till Gm i veckan som komer (nej jag vet inte vad jag ska ta) Något jag försöker att dryga ut med så länge som möjligt men snart måste jag göra de endå. Lika bra att ha det gjort :)

SES la i morgon allihopa ; )

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ja du måste ju välja någon gång i veckan, får se vad du väljer:) Kameran...stackarn;P

2011-02-20 @ 14:57:39

Postat av: L

:(

2011-02-20 @ 16:24:01


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0