Söndag nu då då...

Japp som sagt så är det REDAN söndag(?) Liksom helgerna går ju för snabbt asså. Men men.
Igår så gick nästan hela min dag åt för att städa mitt rum ;) Men jag kan ju säga att det var det värt:P
Min garderob är schnygg nu ;) Blir ingen bild. Hela mitt rum är snyggt nu. Jag kan säga att alla måste vara avis på det nu asså:P
Men men. Nu är mamma glad också:P Vilket är bra.

Idag så ska jag duscha och plattahåret för att senare åka på kalas hos farmor min<3 Vi blir 15 personer i det lilla huset.;) Får se hur det går.
Denna dagen blev inte vädret fint heller...vilket suger! :/ Men men.

Om man skulle kolla på vilka ord jag säger mest så måste det typ vara
*Då då*
*Men men*
Hehe det är nog dom orden jag säger mest:P
Jag tänkte precis skriva men men^^

Så nu fick ni er en finer bild må jag säga ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0