This love will be my downfall

En låt, som e bra ;)

Idag så ska jag bara vara inne (oh crap, kom på att jag lova att hjälpa mamma ute i stallet-_-) Varför gjorde jag detta? Ne det kan man undra, men men det tar ju endå bara en halv timma att mocka och hälla upp hö och pellets;)

Sen blir det till att spendera resten av kvällen på rummet med datan och lite godis ;) Mumma. Hoppas på en rolig konversation från L också ;) Vilket kommer att göra min fredagkväll perfect ;D

Nu så ska jag nog ta och...ja göra någonting.


Haha, jag blundade och tryckte in i en random mapp sen så fick det blir en random bild också, så detta blev resultatet, ja bättre bild får man ju leta efter ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

det är lixom inte så lätt att prata när du inte är inne på msn X)

2011-02-04 @ 19:25:38

Postat av: R

Haha ne det kan jag förstå ;)

2011-02-04 @ 20:13:54

Postat av: L

;P

2011-02-04 @ 21:53:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0