Uscha för hela hegen!

Uscha uscha uscha för denna helgen, den har varit rolig men åååå så onyttig, känner att jag vill komma igång med skolveckan nu. Har ätit tårta och godis och kakor i massor och ne fy säger jag bara, och endå så sitter jag här med en godis i munnenXD Åhhh detta får det bli ändring på, även om jag inte lägger på mig i vikt om man säger så så känner man sig så onyttig.

(Nu byter vi samtals ämne)
Mamma vill ha kort på oss (Jag och mina systrar) Så vill hon inte ha sådanna skolkort som bara är tråkiga, hon ska ha en bild på mig när jag har sminkat mig och så tittar jag i korsXD, hon ska nog ha en sådan på min lillasyster också, men eftersom att min storasyster inte kan titta i kors(XD) Så ska hon bara slappna av och så kommer hennes pupill i ena ögat att åka lite bort från det andra DX HAHAHAH! Säger jag bara, så är i full gång nu att fixa med smink och hår och sådant ;) Får se hur resultatet blir :D


Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

nyfiken på resultatet :)

2011-02-06 @ 19:38:31

Postat av: R

Hehe ja jag med ;)

2011-02-06 @ 19:59:08


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0