Ut i det vackra vädret...om en stund

Ja som sagt så ska jag ut och fota i det vackra vädret. Först ska jag bara sminka mig och jag borde äta frukost också. Men jag är inte sugen på någonting:P
Sen efter att jag sminkat mig och tryckt i mig en macka eller nåt så ska jag ut och fota (mig själv och naturen) blir väll några kort på hästarna också;)

Ne nu ska jag sminka mig

Åååh kolla bilden asså, är det bara jag som vill ha VÅR! Ro ut med båten och jaga lite fågelXD
(Intärn skämt till L)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

såå söt bild :D

2011-02-19 @ 18:31:11

Postat av: R

Fattade du inte skämtet under bilden?XD

2011-02-19 @ 21:38:55

Postat av: L

hahaha jodå X) glömde att kommentera det ;)

Kul skämmt Becka;) hhaa

Göra det i år? :D

2011-02-20 @ 10:38:44


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0