Bilder fråg Göteborg horse show



Angelica Augustsson-Walter 61 (aldrig hört talas om innan)
Alexander Zetterman- Icaac
Malin Baryard-Jonsson- H&M Tamina
Daniel Zetterman - Valentino
And the winer! (vet inte namnet, norsk tror jag) Och Elin är fotografen här^^
Per Sandgaard- Lomumba Havdal

Isabell Werth- Warum nicht frh (tysk)
Haha hoppas ni inte tror att jag kan alla namn utantill X)
Så söt häst som hade öronen framåt hella tiden^^

Christa Laarakkers- Divoza horseworld ovation (nederländerna)
Så nu vet ni en del ryttare, tog inte med alla "kända" för vet att ni inte bryr er  om namnen;) haha.

I dag var det att se innebandy match i hökerum ^^ Riktigt spänande och jobbigt när de låg lika hela tiden , och lika blev det 3-3, bra jobbat alla:)

Har ätit kina mat i dag också, det var la gott (ifall någon undrar?)
Dagen har bara rusat i väg så jag har inte hunnit göra så mycket mer än det jag har nämnt"/


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Coolt ;) Fina bilder:) Det verkade väldigt proffsigt när du skrev alla namnen tills du sa att du inte kunde dom utan till ;P

2011-02-26 @ 17:18:21

Postat av: L

haha jag kunde bara inte ljuga XD fast jag kunde alla hop ryttare + några av hästarna. hah låter det en aning profsigare?

2011-02-26 @ 19:19:41

Postat av: AGCH

Kul att ni ville komma och titta :) Bra bilder, det syns hur högt de hoppar:) Att de vågar hoppa så högt!

2011-02-26 @ 19:22:28

Postat av: R

Ja det lät liite proffsigare faktist jag kan bara två ryttare

Malin Baryard

och

Han dressyrryttaren...Jan Brink(?)

2011-02-26 @ 21:16:56

Postat av: L

ja suer kul tt kolla. Gör gärna det nästa gång också:?



R: rätt:)

2011-02-27 @ 18:48:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0