Varför nu?!

Varför varför varför ska just jag vara sjuk när det är soligt och vacker väder ute. Kunde inte mina systrar vara det istället, dom är ju endå inte ute när det är fint väder:/ Vill ut men men. AAA:@ Blir väldigt irriterad på detta, men det positiva är att jag nu bara har, eller bara och bara, jag har 37,6 men det är betydligt bättre än igår. Känner hur jag mår bättre och bättre för varje dag som går. Men just nu vill jag bli helt frisk. Snorig och hostig som bara den men det kan jag leva med men inte med feber.

Ne nu byter vi samtalsämne^^
Vill ta kort, men kan inte:'( Jaja,(Hehe nu var vi där igen)
Idag blir det la att ligga i soffan och titta på tv...som jag nu gjort i 4 dagar i rad-_- Börjar bli serriöst trött på detta nu!


Det får bli en gammal bild eftersom att vi har alla bilder på en hårddisk så jag orkar inte gå upp och fixa med det nu.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Vi får ta kallas firandet någon annan helg:)

2011-02-14 @ 12:54:08

Postat av: R

Hehe ja:)

2011-02-14 @ 15:06:06


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0