Vill inte ha fredag (?)

Ja som sagt^^ Så känner jag inte ett Yesss det är fredag imorgon..kanske för att jag ska vara själv men endå. Men det blir la ett Yesss imorgon..får se får se.

Idag gjorde jag klart Ondskan..satt och läste från halv 5 till tio i tio igår-_- Dryygggt eller vad (?)
Men men man får skylla sig sjäv när man inte läser som planerat. Och inte gör alla uppgifter. Men boken var la helt okej. Blev lite trött på allt onödigt som allt prat om gudar och politik och ja vad det mer var. Men annars så var den bra ;)
Kollar nu också på filmen och det ser jag framimot att se fortsättningen ;) Gött med film på lektionerna ibland:P
En bra låt nu då, en ny bra låt ;)

Britney Spears - Hold it against me
Och lite andra låtar ;) Men orkar inte skriva dom då då^^

Ne nu ska jag dra mig och....eller...hmm...ne gör det sen ;)
Nu SKA jag nog dra mig till soffan och glo lite tv ;) Det låter bättre..eller det andra låter också bra men det får jag ta ikväll ;)


Ni får för tillfället nöja er med mina FINA paint bilder ;) Denna var la go elle?
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Du kan ju alltid sms:a med mig på rasterna =)

2011-02-24 @ 19:54:26

Postat av: R

Ne jag kan ju inte det, har inga pengar kvar X(

2011-02-25 @ 18:19:56

Postat av: Askelina

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-11-08 @ 08:22:50
URL: http://askelina.blogstie.com


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0