What?


Sommar vill ha!

Dagen började en aning konstigt XD Jag och syrran gick upp 7:15 för att sedan packa med frukost och möta Agch på vägen. Vi gick en promenad som till slut blev ca 1mil (i mycket seeeegt tempo haha) Det var kul. Jag tror att det hela började om en vadslagning om att Elin inte skulle orka gå upp och gå kl 7 haha X)
När vi kom tilbaka (runt 10:30) gick vi och gjorde ordning stallet.

Sen följde vi med moster och handlade till barndopet som ska vara på söndag :)


Hm.. ja det var nog min dag än så länge, ska troligen se på film sen med Elin :)

Btw, kände mig varm och tog tempen. haha woops, det visade sig att min temp ligger på  38 grader  just nuX) Så ja, sitter nu här med feber. (Därför blev rubriken What? ) haha. Jag som trode att jag skulle klara mig från iaf feber, men nej.. X)


/ L i n a


Kommentarer

Postat av: R

Krya på dig gmn;)<3

2011-02-16 @ 21:11:33

Postat av: AGCH

Hehe jag har inte heller tagit tempen, då kommer jag också känna mig sjuk ;O

2011-02-16 @ 21:17:32

Postat av: AGCH

Men morgonen var rolig :D

2011-02-16 @ 21:18:13

Postat av: L

R: Det ska jag!;)<3



A: jag kände mig inte sjuk bara väldigt varm och hängig.

JUPP;D

2011-02-17 @ 11:04:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0