Äntligen nya foton! :D



Ni får nöja er med dessa så länge ;D Har ett par stycken som jag ska lägga upp senare i dag :)

Jag blev så glad nar jag såg att solen kommit fram. Äntligen är det foto väder :)
Det har vart så tråkigt att bara kunna fota tråkiga bilder inom hus. Så skönt det ska bli när dagarna är ljusare längre så att det till och med går att fota efter skolan :D


Hursomhelst, någon som har gjort något roligt i dag? :) Haha gissa vad jag åt till frukostX) Jo pappa komm och bjöd på semla :O Den var faktiskt riktigt god men det ska alltid överdrivas med grädde, villket inte är gott :S

nu ska jag fortsätta att tråka här hemma :(

/ L i n a




Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0