Can we pretend that airplanes In the night sky, Are like shooting stars

Kom inte på någon rubrik, så det fick bli den ;)

Idag så har jag inte gjort så hemskt mycket.
Har gjort ett andra försök att få min lilla ponny att få i sig sin medicin, men icke sa nicke. Imorgon så försöker vi med en spruta, så vi blandar medicinen med vatten och sprutar in det i munnen på han. Han kommer la inte få i sig allt men men, bättre det än inget.

Ska även rida imorgon, måste bli ordning med ridningen nu tycker jag. Man rider inte lika mycket nu när det är så kallt:/ Längtar tills våren....ge mig vår nu.

Imorgon skulle det kanske bli fint väder också :) Det var stjärnklart när jag tog in hästarna för, en dryg timma sedan, så vi får hoppas att det blir vacker väder imorgon:) Behöver det känner jag, så att man blir lite gladare och får ta lite kort.

Nu för tillfället så finns det ingenting att titta på :/....Jag kan ju alltid kola på första säsongen av Solsidan :D
Det får det bli. Mitt L på tangent bordet börjar att bli lite trögt^^ Får ta i för att det ska bli något^^ Men men.


Fick bli en gamal bild;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0