En dag närmare Fredag!

Jahap idag äre torsdag..ja som ni nu alla vet:P  Imorgon äre då FREDAG! Hur skönt som helst elle? Har inga nya kort, and that is bad i know, men om helgens väder tilllåter det så blire la lite kort tagna:D

Svenska läxförhör idag med ca 15 ord och jag kunde bara 3 av dom på morgonen, men eftersom vi hade svenska på eftermiddagen så kunde jag öva så jag satte alla rätt (kändes det som iallafall) vet inte än men får la hålla tummarna (Y)

Idag har jag inte gjort någonting speciellt, vart och hjälpt mamma handla. Jag kännde ett tag för att börja handboll, men det orkar jag inte ;P Har ju mina älskade hästar som tar upp typ all min tid på fritiden :) Och det är jag glad för, för om man inte hade hästar...vad skulle man då lägga all sin tid på???


Who’s there to save the hero
When she’s left all alone
And she’s crying out for help.
Who’s there to save the hero
Who’s there to save the girl…
After she saves the world


(Beyoncé - Save the hero) (Lyssna på den asså)

Det enda jag lyssnar på just nu på spotify är alla hennes låtar på hennes album I AM...SASHA FIERCE (Y)


Ååhh ge mig tidiga sommarmorgonar. Då daggen är kvar och solen är precis vid trädtopparna, då solen inte hunnit värma upp marken och luftan är lätt. (L)
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

har du visat bilden innan? Den var iaf fin:)

2011-01-13 @ 20:12:20

Postat av: AGCH

Va du skulle göra om du inte hade hästar.. innebandy! ;) Håller me lina, mycket fin bild :)

2011-01-14 @ 17:04:40

Postat av: R

L: Ja jag tog en bild som jag tagit en sommarmorgon ;)



AGCH: Haha aldrig, hästar eller inget (Fast friidrott hade la aldrig varit fel)(Eller hur Lina?)

2011-01-14 @ 18:53:05

Postat av: AGCH

Innebandy ftw! :D Lina hoppar som en häst ;)

2011-01-14 @ 20:33:13

Postat av: L

haha det tog ett tag innan jag fattade din mening AGCH XD är det positivt att hoppa som en häst eller? haha

2011-01-14 @ 21:25:26

Postat av: AGCH

Haha ja det är det, det är bra att hoppa jääättehögt :)

2011-01-14 @ 23:02:58


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0