En helt okej dag

Som sagt, så har dagen hittills varit helt okej, nästan as bra, eller..a :)

Gick ut kl 12:00 för att mocka och sen tog jag in hästarna. Tränsade på älsklings ponnyn och stack ut på en kort men trevlig ridtur. När jag kommer tillbaka så ställer jag in han och tränsar och sadlar på andra hästen, travarn ;) Och tar mig en lite trevlig ridtur med han också. Sen så tar jag ut dom och mockar (Dom var ju bara tvugna att skita då då) Sen så går jag in snörar på mig pjäxorna och tar mig en åktur med skidorna, väldigt snabbt gick det att åka på skaren må jag säga ;)

Nu sitter jag och funderar på vad man ska hitta på nu, vill ju inte sitta och glo vid datan hela dagen liksom :P
Kanske får ta hunden på en promenad, fast det kanske jag kan göra när mamma kommer hem, hon skulle nog bli glad av att jag kom med den idén ;)

Har inte blivit några mer kort idag än dom på soluppgången ;) Men det kanske man skulle kunna göra nu...fast ne orkar inte detta ;)
Längtar som en tok tills sommarn, fast endå inte, vill ju inte sluta nian än liksom. Tiden kan gå sakta fram nu.

Ikväll blir det att spela monopol pch titta på solsidan och såklart Morden i midsomer ;) Och så blir det kanske lite godis på det, då är min kväll räddad ;) Fast vad mer än solsidan ska man kolla på nästa helg liksom då det är sista morden i midsomer idag?:(...Aja det blir la bra. Kan ju alltid kolla på 2 1/2 män ;D

Har lite låt tips :) gamla-nya låtar ;)

Whitney Houston - Wanna dance with somebody
September - Resuscitate me
OneRepublic - Secrets
Rihanna - Only girl

Ja det var en del låtar som är bra ;)


En ja vad ska man kalla det...ljusbild..ja ett dåligt namn men men ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Du värkar ha haft en väldigt härlig dag:)

2011-01-23 @ 16:30:08

Postat av: R

Hehe ja faktiskt så har den inte varit så dum ;)

2011-01-23 @ 17:31:48

Postat av: AGCH

Taggar Morden i Midsomer! :P

2011-01-23 @ 20:51:01


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0