En helt underbar dag

Idag har dagen spenderast ute ;) Gick la ut vid halv tolv- tolv. Mockade, sen så rycktade vi hästarna och red ut en stund var la tillbaka ungefär kl 1- kvart över eller nåt. Sen så satte jag på mig skidorna för att åka lite (Man ville ju inte gå in liksom) Så frågade mamma om jag ville följa med ut och gå, men jag hade ju precis sat på mig skidorna. Så jag åkte i skogen och mamma gick på vägen :D Var väldigt roligt, sen på vägen hem så sa mamma att jag kunde åka ner igenom skogen ner till sjön och åka på sjön. Och sagt och gjort så åkte jag ner till sjön.
Såg en som åkte spark på sjön med ;)

Det var hur härligt som helst att åka på sjön. Det var plant och lätt att åka på :) Helt underbart. Så mamma mötte upp mig nere vid sjön så gick vi runt på sjön. Så kvarlevror från en älg eller nått som frusitfast i sjön och dött, lite groteskt, tycker jag.

Sen när jag kom hem så tog jag kameran och gick ner till skogen där det bara fanns tallar och tog kort :) Hur vacker som helst. Bilderna är inte lika fina ;) Men det är svårt att fånga det vackra.

Nu får ni se bilderna som jag tog ;)







Så det var lite av mina bilder, den med skogen och solen, jag han inte redigera eller kapa av bilderna så det ser inte så fint ut med marken. Hehe men men.
HAHA! Det blev mång "sjön" i texten där uppe ;)  Och sen så mitt förra inlägg råkade komma två gånger, oops;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Låter som en dag att vara avis på :) Bilderna var ju jättefina!

2011-01-30 @ 17:01:57

Postat av: R

Haha, ja det var en bra dag :) Tack :)

2011-01-30 @ 18:38:13


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0