Fiske eller skridskor?

Ja det är frågan om vad jag ska göra på frilufsdagen, den tredje feb. Jag vet inte riktigt, men asså hur ska man göra med skjus liksom om man tar fiske, be mamma skjusa eller gå upp och ta bussen dit och hem. Ja det är ju frågan. Men får se får se. Kanske kan sova över hos er kanske? (Ni som känner er eller du som känner dig träffad) ;) Får se får se, behöver ju inte bestäma denna veckan :P

Idag har jag inte gjort så mycket, vart i skolan (som vanligt) och efter skolan så hjälpte jag mamma med att handla.
Intresseklubben anteckna nu..detta är viktig information vet ni

Ne nu ska jag inte tråka ut er med mer, utan ni ska få en bild istället.


Ja bilden var inte så farligt dålig som jag trodde ;) (Lina lägger sin bild först text sen och jag tvärtom) ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Röstar på längdskidor (även om det inte var nåt alternativ) :D

2011-01-20 @ 19:12:59

Postat av: R

Haha, okej. ska du välja då?

2011-01-20 @ 20:42:26

Postat av: L

haha jag tänkte precis det samma här om dagen ^^(det där med texten under och överXD ) Det är ju faktiskt smartare att börja med texten;P



ofc får du sova över om det är så:) Men a inte längd skidor för då måste vi låna skidor och det tar en sådan tid. dessutom så får du sluta tidigare om du fiskar^^

PLEAAAS ta fiske:D

2011-01-20 @ 21:07:19

Postat av: L

glömmde... SUPER nice bild!

2011-01-20 @ 21:08:19

Postat av: AGCH

Längdskidor :) Hehe är nog enda alternativet för mig, även om jag skulle kunna stanna hemma från skolan och fiska... ;)

2011-01-20 @ 21:14:05

Postat av: R

L: Göött, får se hur vi gör med sova över, mamma vägrar att skjusa, så om jag skulle så skulle jag gärna vilja crasha på era extra madrasser den natten ;)



Agch: Läng är lite roligt, men jag tar fiske, får la låna pappas fiske utrustning :P

2011-01-21 @ 17:55:53

Postat av: L

:D

2011-01-21 @ 23:52:52


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0