Framkalla bilder.



Hejsan hoppsan! Andra skoldagen är avklarad och jag är redan trött på den!(skolan alltså) 
Schemat är ju inte det bästa heller men nej jag kan inte bara klaga. Så härligt med att träffa massa folk dagligen igen faktiskt:)

Mitt löfte till mig själv att lägga mig före 22 kommer jag inte hålla i dag heller! haha får ta och skärpa mig med lägnings tiderna!

Jo som rubriken lyder, framkallnig av bilder. Det är alltså det jag vill göra. Så man kan ha minnen sparade på papper:) Funderar ut lite bilder nu faktiskt men det är så svårt! vill ha betydelsefulla, roliga och a.. fina kort:) Men det är jätte svårt.
Jag är så rädd att datorn ska paja då vi inte har korten sparade i något usb minne (vad det nu heter?)

Föresten så måste jag bara visa min tavla jag ska hänga upp:) Den är på våra djur (3 st bilder) haah vill ha massa sådana tavlor men får inte plats:(

God natt =) 

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Lite scary att ha allt på samma hårddisk, förstår det :S Lägg upp en bild på tavlan på bloggen :P

2011-01-11 @ 22:12:48

Postat av: R

Asså jag blev inte liite kär i bilden du la ut då va?! Hur shnnygg som helst ju!!! ;O

2011-01-12 @ 16:48:14

Postat av: R

Avvissssss till 100 procent här då va!

2011-01-12 @ 16:49:23

Postat av: L

A: Ja, man har lixom nu mera bara bilder på datorn. Det var bättre förr då alla kort var på fotopapper:)



R:Jag gillar faktiskt också bilden (händer sällan) Men haha jag tror nog du överdriver fröken fotograf!:D

2011-01-12 @ 17:41:38

Postat av: R

Jag överdriver aldrig;) Jag älskar färgerna på den och ja allt:D

2011-01-13 @ 14:45:57

Postat av: L

tack :D (L)(L)

2011-01-13 @ 20:12:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0