FREDAG!

Ja som rubriken säger så äre antligen fredag! Och det gillas något enormt av mig. Tycker att första skolveckan har varit jobbig, inte så läng men jobbig. Gjorde en redovisning på so:n denna veckan så nu har jag bara en redovisning på spanskan och en på No:n kvar, gött eller nae.

Sitter och lyssnar på...såklart...Beyonce..finns inget bättre än hennes låtar just nu ;)

I helgen händer det la inget märkvärdigt, blir nog att rida lilla ponnyn<3 Har inte gjort det på hela veckan..bad i know. Men det är så halt ute nu så man vågar nästan inte rida så mycket. Men men.

Jag har nog inte så mycket mer att skriva om men just nu så sitter jag och skriver utan att titta och det tycker jag går ganska bra smyg tittar ner i någon sek då och då^^ Man måste koncentrera sig väldigt annars så tappar man skillsen liksom ;) Haha det var roligt att skriva utan att titta ;)


Alla bilder vi lägger upp tyder tydligt på att jag och lina vill ha sommar ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

oja! sommar <33333333

2011-01-14 @ 19:14:08

Postat av: R

Hehe;)

2011-01-14 @ 19:25:33

Postat av: AGCH

Längtar också :) Hur kan man skriva utan att titta?! :S Det ör omljkugt ju ;)

2011-01-14 @ 19:39:29

Postat av: R

Hehe inte så svårt bara man vet vart alla tangenter sitter så :)

2011-01-14 @ 20:04:08

Postat av: AGCH

Det är just det... :D

2011-01-14 @ 20:30:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0