Fredag = Me LIKE

Yeah, fredag igen nu då då ;) Och det gillas till 100%. (Som vanligt)

Idag så var idrotten riktigt rolig :) åkte skridskor hela tiden, sen vann jag, Lina, Lollo och Amme mot ja det andra laget, med en viss grymhet. Dom hade inte så mycket som en chans :P
Fast den roligaste matchen var i torsdags då vädret var hur vacket som helst och Jag, Lina & Elin vann med 12-1 ;)

Imorgon så ska jag la rida, stan m.m
Veckorna har gått något extremt snabbt asså, det kan sakta ner lite, då då^^

Har hittat två nya bra låtar ;)

B.o.B Airplanes och Ghost in the machine ;) Sök på dom, dom är bra, nästan hela albumet är kanska så bra :)

Just nu så känner jag, hur jag helt plötsligt blev sugen på choklad, vill ha. Men får vänta tills lite senare.
Har inte så mycket mer att säga.


Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: AGCH

Fredag är skönt till 100%, man behöver lite ledigt nu :) Fin bild!

2011-01-28 @ 20:39:14

Postat av: R

Hehe ja, Tack:)

2011-01-28 @ 21:35:00


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0