Fredag redan;O


haha gisa vad jag har ätit i dag :D

Den här veckan har konstigt nog gått väldigt snabbt :) Härligt att det är helg igen^^

Haha i dag i skolan har många vart sådär halvsega och lite tjuriga ^^ Antar att det blir så på fredagar då man bara vill att skoldagen ska ta slut så att man får åka hem och chilla. 
Btw, mamma köpte ramar ås oss i dag så har tagit in nya kort men måste som sakt framkalla mer kort. Har inte så många "stående" villket jag behöver för att det ska passa ramarna :)

Har inget mer att skriva. Kände bara för att göra ett inlägg ;)

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: L

jag fattar bara inte hur jag kan missa alla stavfel trots att jag läser igenom texten först XD haha

2011-01-28 @ 19:02:57

Postat av: AGCH

Mmmm semlor är såå goda :) Häftig bild!

2011-01-28 @ 20:35:42

Postat av: L

ja bara för at tdte är massa semla på!^^

2011-01-28 @ 22:02:17

Postat av: AGCH

Ja och färgskiftningarna i raderna :O

2011-01-29 @ 10:22:40


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0