Fredag


Stocholm

Hej! I dag har dagen gått snabbt som vanligt:) Jag och syrran sov över hos små kusinerna i går. Hehhe dom är så söta. Men igår var dom nog trötta för det var mycket bråk, tog säkert  minst 45 min att bestäma sov platserna ex. Men måste säga att det var ganska kul endå men nu är jag såå trött! Det var så varmt så vet inte hur lång tid det tog innan jag somnade;)

Nepp nu har jag inget att göra. Ska vara barnvakt senare på kvällen också^^

Tänker inte påminna er om hur många dagar det är kvar till skolan. Då blir man bara ledsen.

Ja ni märker att jag är desperat med bilder! hhaha bilden är iaf från i sommras när jag var med pappa på jobbet;P

/ L i n a 


Kommentarer

Postat av: AGCH

Tröttheten kan ju ha lite att göra med den otroligt mängd sömn du fick natten mellan onsdag och torsdag... ;)

2011-01-07 @ 17:39:14

Postat av: L

Fick mer sömn den natten än den här ;)Men ja, det har med det att göra- Hela veckan tror jag X)

2011-01-07 @ 19:04:39

Postat av: R

Man får försöka att vända tillbaka dygnet:P

2011-01-08 @ 11:11:59

Postat av: L

uch skola snart!!!!!

2011-01-08 @ 11:52:37


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0