G..?





Har ni tänkt på en sak.. För  1-3 årsedan om någon skulle fråga dig.. "Vad är det första du tänker på för ord på bokstaven G?" Du skulle ha svarat ex "Groda" Nu om man får samma fråga skulle (i alla fall jag) svarat "Gymnasium."
haha vist är det så? Och jag håller på att bli G-A-L-E-N !!!
HÅ jag vet inte vad jag ska välja! Inte heller vilken skola. Funderar nu på Almås men aldrig i livet att jag börjar där själv! Tyvär är det bara jag som kan bestäma det här valet. Synd att ingen annan kunde göra det åt mig "/
Ska gymnsiumvalen vara så svårvalda och plågsamma? Dessutom kommer man att komma ifrån sinna kompisar villket man så klart inte vill!

Man vill bara skita i gymnsaiumet och glöma bort allt. Men det går ju inte.."/


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ja vet det är svårt, men som han sa låt inte någon annan välja åt dig...... nu tänker du säker ...men p becka jag är inte dumXD

2011-01-08 @ 21:53:28

Postat av: L

haha han sa? Det är la jag som säger:S

svårt.."/

2011-01-09 @ 12:02:55


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0