Grattis Farfar (L)



Hejsanhoppsan!
Det enda jag har gjort i dag är det här:
vakna runt 9
Rida
Stallet
Ta kort
Göra mig i ordning
Farmor och farfar
Datorn

Det var trevligt att träffa farfar och farmor och kusiner OCH farbröderna OCH mormor och morfar. Som alltid får vi så mycket mat och fika så att man mår illa! Idag bjöd (familjerna faktiskt) på smörgåstårta , glass och någon timma senare söt tårta. hehe..
GRATTIS farfar,  85 år. (fyllde igår) Så tiden går. Lite läskigt faktiskt :S

I morgon är det skola. Får se vad som händer då. Blir dagen rolig eller endast tråkig? hm.. vill inte veta ;D

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Oj det var gammalt :) Min fyller 81 i februari.



Vill nog inte heller vet hur det blir i skolan ;P

2011-01-30 @ 18:45:32

Postat av: L

Bara dom är frächa så.. :)



haha nej. om man vet att det kommer bli tråkigt vill man ju värkligen inte gå dit ;)

2011-01-30 @ 19:19:38

Postat av: R

Hehe min farfar fyller 70 i år :)

2011-01-30 @ 20:54:44

Postat av: AGCH

Hahaha klockren kommentar L, fast oxå sant ju, när man tänker efter... :P

2011-01-30 @ 22:27:14

Postat av: L

Det skilljer 25 år mella morfar och farfar. och mellan mamma och pappa 9år. Stor skillnad ;O



A: haha sant ju :)

2011-01-31 @ 18:13:43


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0