Jag och min älskade Ponny <3

Ja idag så blev det till att kratsa hovarna och sätta i brodarna på Monne :)
Så tränsade jag på honom och (jag red barbacka) så försökte jag komma upp , vilket inte fungerade att göra samtidigt som jag håller honom.
Så jag gick mot mjölbordet för lite hjälp. Så jag leder honom och så tittar jag åt höger och ser tre älgar gå över en stenmur ungefär 100 m bort och Monne han missar detta nästan, så jag säger helt bara sådär  (som om han skulle vara en människa eller nåt)  Monne kolla vad häftigt!   Så inser jag att Monne inte fattar så jag tar och vänder huvudet på honom, åt rätt håll. Så då står vi där båda två och kollar intreserat på hur älgarna går över stenmuren ;D Jag tyckte att det var ett härligt ögonblick. Det är skönt att veta att min "lilla" ponny inte är rädd för någonting och är bara allmänt intreserad på allt och alla ;) <3  Jag har iallafall en att dela spännande ögonblick med, under ridturerna ;D


Min älskade Ponny <3
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

haha söt:)

2011-01-02 @ 21:19:41

Postat av: R

;D

2011-01-02 @ 22:35:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0