Jag.Blir.galen!



OCH vem blir jag galen på? Jo på  dom här Tokstollarna på bilden!

Jag och Elin har varit ute två gånger för att försöka ta in dom. Först gick vi ut runt 19. Tur att Polka älskar mat så mycket att iaf hon gick in. Dom andra tre stod bara mitt på åkern och ignorrade våra rop soom om dom var döva. Och när vi försökte ta do msprang o mgivetvis iväg. Havre hjäler förstås inte.
Andra gången kommer Trollan och man hinner tänka, yees hon går in. Men nej en m framför öppningen sticker hon och får dom andra med sig. Humöret är inte på topp kan jag säga.
Så vi sket i dom.För att sedan gå ut en tredje gång. Tur att mamma kom och räddade oss. Nu är dom ÄNTLIGEN inne kvart i tio.
Men jippi i morgon kommer hovslagaren vid 10-11 (alltid försenad. Så där rycker halva dagen.)
Nåja varfös ska man klaga? haha kände bara att jag behövde få ut min ilska någon stans:)(okej ilska är att ta i faktiskt^^) 

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Låter som om de där djuren driver dig till vansinne :D

2011-01-01 @ 21:54:04

Postat av: L

haha ja! Något nytt dom börjat med nu det senaste.

Dom andra kan jag tänka mig, men min häst är 20 år hon kan la inte börja sin trotsålder nu eller?:S

2011-01-01 @ 22:00:39

Postat av: AGCH

Oj då ne det låter inte så troligt, eller roligt för den delen. Ni har aldrig bloggat så här mkt innan ;O Sju inlägg på en dag... XD :D

2011-01-01 @ 22:06:53

Postat av: R

Jag kan bara säga...HAHAHAHAHAHAHA! Min bara springer förbi mig och raka vägen in i sina boxar där pelletsen väntar(Tjockisar)(?) Hehe ;)

2011-01-01 @ 22:36:48

Postat av: L

ja AGCH, men det är för att du ska ha något att göra=) snällt va?^^

R: Dina hästar är ju trafik farliga;)

2011-01-01 @ 22:59:01

Postat av: AGCH

Men så farligt är det inte, trots allt fina bilder :)

2011-01-02 @ 19:33:18


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0