konstig bild^^

^
Hade tänkt köra med lite gamla bilder nu ett tag! Har inte tid att gå ut och fota så visar lite bilder under året 2010. Hoppas att det inte gör något?
Här är en bild som jag tog tidig sommar. Oklar och konstig men jag gillar bakrunden. Det ser nästan ut som målad tavla(?):)
Den gula fläcken är ju då alltså en talgoxe X) (men det tror jag nog att ni såg hehe)

Jag får se om det blir ett tredje blogginlägg för dagen lite senare. Nu när det inte går att rida har man grymt tråkigt och det är då man passar på att blogga:)

Jag tänkte lägga upp massa fågelbilder någon dag hehe (kom på det nu) Jag vet att ni gillar fåglar;D haha .

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0