Lördag 29/02



Tjena Tjena =)

Åkte skidor och tog kort idag med AGCH. Haha det blev baaara failkort XD Villket alltid är kul att skratta åt ^^

Har ridit idag också :)  Trollan var ganska pigg och struntade fullt i mig haha. Det är inte konstigt alls, rider henne nu på vintern typ 1-3 gånger i veckan och bara ut i slarv rider "/ Det får bli ändring på det snart kan jag lova! :) 

Är det något bra pogram i dag? Eller finns det inget att göra på en lördags kväll :S Kanske kan börja med att sätta in kort i fotoalbumet:) Fast jag vet inte hur jag ska sätta dom. Har ju massa bland kort så det blir kanske lite rörigt :S hm.. får tänka på det.

( E & A på bild ^^ )

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Haha det var jätteroligt, kul ni ville komma över :D På de kanaler vi har finns INGENTING kul att se på:( Men kvällen får väl räddas av datorn igen... ;)

2011-01-29 @ 20:12:11

Postat av: AGCH

Och sant, korten blev lite fail men otroligt roliga! Men den du publicerade var skarp :)

2011-01-29 @ 20:13:42

Postat av: L

Det var kul :D

Haha älskar att ta fail bilder, haha.

2011-01-30 @ 17:55:40


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0