Månen lyser upp



Tog bilderna innan. Det var is kallt^^

Äntligen är det fredag i morgon:D Har segat igenom hela veckan och väntat på att det ska bli helg.

Just nu försöker pappa få på ben på min säng så att den inte behöver ligga på marken men han failar hella tiden så får se hur det blirX) haha..

Har vart ganska hurtig i dag för att vara mig. Först handboll (hahaha jag gjorde inte laget till en fördel direkt XD) men vi vann med 4-0 =) Sedan red jag e sväng och sedan tränade vi hos moster. Men det vara inte jätte lätt för Oskar, Elsa och Gustav var där. Så Oskar och Elsa sprang runt och var ivägen hela tiden när dom skulle träna. Sedan var vi tvungna att underhålla dom två små. haha så vi turades om att göra sittupps med en bebis på magen och allt vad det var. haha..

Några planer på helgen då?? Jag ska se en innebandy match och passa lill kusin :D haha fick lära mig hur bjlöjbyten går till i dag^^ 

Oj vad jag pratar mycket om kusinerna men jag har inget annat att skriva tyvär "/


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Jättefina bilder! En gång satt jag uppe en natt och målade kolteckningar föreställande månen faktiskt :O Vi ska se till att vinna den matchen :P

2011-01-14 @ 17:06:25

Postat av: L

TACK:D

hah en natt? målade du av den då?

Ja det ska ni banne mig göra!:D

HEJA HEJA

2011-01-14 @ 17:14:17

Postat av: AGCH

Haha vi ska försöka... Haha målade av och målade av, försökte iaf XD

2011-01-14 @ 17:32:53


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0