Över ett halvår:O



Ja tänk att jag och Rebecka har haft våran blogg i över ett halvår! Den tiden har värkligen gått snabbt.
Jag kan säga att jag har inte tröttnat på att blogga. Eller..det har gått upp och ned i olika perioder. I bland är det super kul att blogga och i bland finner man ingen anledning till att fortsätta. Men i det stora hela är det kul. Men det hade inte vart lika kul att ha blggen ensam för det är alltid roligast att se R:s inlägg. Och alla kommentarer förstås som vi uppskattar extremt=)

Det är kul att gå bak i tiden och se sina bilder man tagit under tiden som gått. Hur man har utvecklats och hur töntiga texter man skrivit hihi. Jag tycker personligen att jag har utvecklats en hel del. Det kanske inte syns såå mycket på bilderna. Jag försöker att lära mig så gott jag kan men det är inte
det lätaste alltid att lära sig själv:)


Här lägger jag upp en av mina favorit bilder. Jag gillar den för att färgerna blev bra och bilden blev ovanligt nog skarp. Det är  en kaja som satt och glode när vi var  på Borås djurpark.haha dom är lite läskiga^^
 Rebacka, det måste vi göra om sommaren 2011 :DFler  bilderna ser ni i Augusti månad:)
det var super kul och mycket att fota:)

Rebecka kan inte du lägga upp en av dina favorit bilder som kanske inte har visats här? Om du vill alltså:)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: L

haha rebecka i måste ta bort gubarna. det går ju inte att skriva^^

2011-01-01 @ 17:26:33

Postat av: AGCH

Okej du sa som det är, du kör hårt idag med bloggandet ;O Förstårr inte hur ni orkat hålla igång en blogg i ett halvår i princip utan kommentarer

2011-01-01 @ 17:42:24

Postat av: R

Haha ja jag kan la se om jag hittar en bild jag är stolt över ;)

2011-01-01 @ 18:02:15

Postat av: L

AGCH: Bra fråga. Men även om vi inte får så många kommentarer så vet vi att det är en del som besöker den

R: :D

2011-01-01 @ 18:05:32

Postat av: AGCH

Mmm det ger ju lite motivation iaf :P

2011-01-01 @ 18:10:48

Postat av: R

Jag gillar ögonen på den, det är ett rysligt bra kort Lina Fina ;)

2011-01-01 @ 19:54:51

Postat av: L

AGCH: ;)

R: Ögonen är läskiga:O

Tack för komplimangen gulleplutt (XD)

2011-01-01 @ 21:26:50

Postat av: L

eller säger man komplimangen? ;)

2011-01-01 @ 21:27:27

Postat av: R

Hehe ja det kan man la säga :)<3

2011-01-01 @ 22:43:53

Postat av: L

hihi:)<3

2011-01-02 @ 02:25:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0