Sol tack (?)

Kan det inte vara lika fint väder idag igen, jag "missade" ju typ det igår, var borta hela dagen och när jag kom hem så var solen redan på väg ner, var typ 4 minuter kvar av den :( Men men.

Idag så får jag se om det blir en kort ridtur, det är ju så kallt :/ men får se.

När jag kom upp kl halv nio så var solen på väg upp och då tog jag kameran och tog lite bilder, asså inga blev snygga, måste bli mer nogran när jag tar bilder och inte bara ta lite så på måfå ;P


Åhh om inte molnen hade täckt solen nu så hade himmlen varit klarblå och solen hade strålat och gjort flera människor glada, men nej då. Asså det är la typ fint väder eller a, men om det hade varit jätte fint väder hade jag varit jätte glad och det hade verkligen gjort min dag asså.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Men det var ju inte direkt något fel på bilden :) Även om solen inte var framme allt för mycket igår

2011-01-24 @ 16:08:26

Postat av: R

Hehe, kanske inte. Ne den kunde ha visat sig lite mer tycker jag.

2011-01-24 @ 16:26:26

Postat av: AGCH

Tkr jag me :P

2011-01-24 @ 18:35:11


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0