Söndag



I dag är det blogg tårka=) Inte konstigt så som vi blogade igår. Haha och hur många av dom var seriösa? max 4st av hur många? Vi började blogga seriöst men det blev tyvär bara mer och mer oseriösare. Hahah men vi fick iaf 101 sidvisningar av 6 besökande! Det är inte dålig på en dag! 

Min dag i dag är inte värd att nämna här. Den har alltså vart väldigt trist.  

Men bilden har jag tagit i idag:) jo förlåt förstår om ni är trötta på alla vanliga vatten bilder. Det är jag! inte att fota dem, men att visa dom på bloggen. Jag vill visa något nytt men vad? jag vet en sak om jag vill fota. Men först måste det bli mökt. Har försökt flera gånger men det har blivit fail hela tiden.
NEj nu ska jag klicka vidare och tråka på någon annan internet sida;)

Ha det bra!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Jag ÄlskaR din vatten bilder ;)<3

2011-01-02 @ 16:42:51

Postat av: L

kul att någon inte har tröttnat på dem iaf:D<3

2011-01-02 @ 18:54:08

Postat av: AGCH

Varav 80 av sidvisningarna var från mig för att kolla om det kommit in nåt nytt inlägg..! ;D Haha

2011-01-02 @ 19:27:54

Postat av: AGCH

Okej kanske inte riktigt så många var mina... XD

2011-01-02 @ 19:35:37

Postat av: R

Haha, du måste visa mig någon dag hur du gör sådanna som "stutsar" upp ur vattnet ;)

2011-01-02 @ 20:14:37

Postat av: L

AGCH:Jag tryckde in på sidan en hel del jag med X)



R:Haha XD

Jag har ju redan förklarat, Du får experimentera:) men jag visar så klart gärna också X)

2011-01-02 @ 21:23:03


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0