Spenderat pengar i Borås



I dag hämtade mormor oss i skolan. Vi skulle följa med in och köpa kamera väska till henne^^ Självklart shoppade vi också. Det blev varsit par varma skor, jeans, tröja, fotoalbum, silverpenna, saker man sätter fast kort på, toffsar och en liten pepsi ;) Mormor bjöd också på en vanilj munk som var MUMS (känns konstigt att skriva mormor^^)
Jag hade värkligen inte tänkt spendera över 500spänn men kunde inte låta bli. Typiskt, jag som sparar pengar!
Det var iallafall trevligt. Vi kom hem runt 17:30. Hade inte tänkt att rida i dag men Elin och mamma tjatade och då hade klockan hunnit bli 19 och dte var 10-! Men måste säga att dte var myyycket härligt och ångrar mig inte alls:) Har nu duchat, tagit korten ovan och skrivit det här inlägget. Magen skriker efter mat så får la ge den lite så att den håller tyst! hehe..

Fasen, kom på att jag inte köte något lördags gotti gott i stan "/ Strunt samma det öser sig.

Ha det GÖTT

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Den där kameran du snackade om som du skulle köpa ja... ;) Låter som en rätt härlig eftermidda/kväll tkr jag :)

2011-01-27 @ 23:28:09

Postat av: L

ja..har ju en del pengar kvar att spara "/

ja dne har vart super mysig;)

2011-01-27 @ 23:51:13

Postat av: AGCH

Men det är väl bara attförsöka hålla i pengarna så gott det går, men måste väl få leva ut livet lite också :)

2011-01-28 @ 20:42:17


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0