Tjena



Wow, endast två dagar kvar i skolan innan det är helg! Veckan har gått gaaanska snabbt men inte överdrivet X)

Uch ni ska bara veta hur mycket jag hatar att blogga utan att ha något roligt att berätta eller en nice bild att visa "/ Men jag gör det endå! så onödigt haha.


Haha fast jag gillar bilden. Nesse ser så rolig ut XD Båda katterna stälde upp på fotografering i mitt rum. Dom var riktigt duktiga:) Men bilderna blev tyvär inte bra. Bara suddiga och konstiga. Den här blev la den bästa. (sötiis)

haha!

Ha det gött och ses la i morgon?:)

/ L i n a



Kommentarer

Postat av: AGCH

Hehe det ser ut som om han är sur över nåt ;O men väldigt söt :) Btw jag har bara bloggat om ointressanta saker de senaste veckorna, inte så kul men lite kul iaf :S

2011-01-20 @ 19:12:13

Postat av: L

hehe ja nesse ser rolig ut tycker jag, haha!

Ja, problemet är att man kan inte låta bli att blogga heller^^Men ärlit så är dte faktiskt ganska kul att läsa om ointressanta saker också;D

2011-01-20 @ 21:13:30

Postat av: L

hehe ja nesse ser rolig ut tycker jag, haha!

Ja, problemet är att man kan inte låta bli att blogga heller^^Men ärlit så är dte faktiskt ganska kul att läsa om ointressanta saker också;D

2011-01-20 @ 21:14:22

Postat av: AGCH

Ja okej håller med faktiskt, men nästan allt som skrivs av folk man känner är kul att läsa :)

2011-01-20 @ 21:15:17


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0