Väntar:)


REBECKAS BILD


Hej! Sitter nu och väntar på att busungen ska komma hem till oss! Det var därför jag snode hennes bild=) hihi.

haha så sött. Mamma väckte mig 9:30 i dag då jag skulle ta telefonen. Så jaja fick la ta luren då. Det var lill kusien (4år) som ringde. Hon sa att det blir ju aldrig av så om vi inte kunde sova över hos dem i dag.Jag var ju tvungen att säga att vi skulle ha natt gäst i dag men att vi kanske kunde ta det i morgon istället. Så skulle hon pladra på om allt vad det nu var så liger man där halvsovandes X) haha har så söta kusiner jag!♥

Det enda jag har hunit med i dag är att ha ridit, duchat och handlat i stan. Blev godis och dricka. Ja det är onsdag men man har ju natt gäst. Okej jag tog faktiskt det näst nyttigaste. Eller, inte det onyttigaste iaf XD haha oj vad jag pratar strunt vem vill veta det lixom.^^

Rebecka låten stay- Hurts är typ grym:') haha ni ska se min lista på spotify, den suger ^^ 
Jag har..
Lady gaga
Hurts
Rihanna
Selena Gomez
Beyoncé
Michael Jackson
Bruno mars
+ några till, haha. Jag kan inga bra låtar!Okej dom låtar jag har är la bra men man har trötnatt på dem! Ska se efter på Rebeckas tips om låtar. Men ni får gärna ge förslag :D

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Hehe finns massa bra mussik, tyvärr har man ju olika musiksmak... ;)

2011-01-05 @ 23:03:46

Postat av: L

ja det är ju det

:)

2011-01-06 @ 10:16:54

Postat av: AGCH

Så kan nog inte tipsa om någon musik :S

2011-01-06 @ 10:20:47


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0