05:53

Ja, kl är nu 05:53 och jag kan inte sova. Jag vaknade kl 04:30 ungefär och gick upp för  att sätta på radion (som jag brukar när jag vaknar så) Och det kan antingen vara bra med radio eller inte. Om radion är på och man kan somna om, så vaknar man till härlig musik. Men ibland så blir det så att man inte kan somna om pga musiken. Och denna gången var en sådan gång. Så ja har legat vaken sen 5 (tror nämligen jag sov en ytte pytte stund mellan halv 5 till 5) Och nu har jag legat vaken sen 5. *suck*
Just nu vill jag ut och fota det UNDERBARA mogron vädret  (vädret är la inte så fint, men det är dimmigt och solen håller på att gå upp) Men jag kommer antagligen inte ut, eftersom mina föräldrar har sitt sovrum precis jämte hallen nere. Osis!!! BIG TIME! Men vi får se, jag är nog ganska så bra på att smyga (dock har vi gamla trägolv som kommer låta, och sinka mitt ninja smygande) Min storasyster vaknade nyss av mitt knappande på datan^^ Hehe opps! Jag får avsluta här ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0