16:34

(Ja jag härmade L lite på rubriken) ;)

Jag tänkte göra ett inlägg, men så tänkte jag att det kanske inte var någon mening med det om jag inte hade några nya bilder att visa, så jag ska redigera dom och sen upp här. (Fast för er ligger dom redan här) ^^

Haha jag måste bara säga att jag skrattade till när jag läste L.s reaktion på att det åskade, glad att du prioriterar bloggen så högt ;) ♥ Jag vill då inte vara själv här ;)

Aja, nu till redigerandet av bilder. Jag börjar nu (16:36)
Avbryter för lunch (17:04)
Tillbaka för att redigera mer bilder (17:35)
Så nu får det räcka med redigerade bilder (17:41)
Detta tog mig 35 minuter att redigera (Det är inte så avanserade redigeringar, men datan är lite seg)
(Och ni bryr er anntagligen inte ett skit om hur lång tid det tog eller så, men SHIT THE SAME!)





Okej, jag gillar inte den flugbilden, jag satt och redigerade den till typ ingen nytta, men om jag nu redigerat den så ska den banne mig upp här också...^^ Men dom andra är la helt okej. Ganska långt ifrån orginalet, iallafall denna sista, jag fick ljusa upp den ganska så mycket, men den blev helt okej tillslut ;)

Nu ska jag ner och göra dom andra sällskap. (Dom klarar sig inte utan mig så länge vet ni) ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

tycker att alla blev bra men gillar den överså. först trode jag att dte va ngn alnedning var en vattendroppe X)

2011-07-22 @ 23:23:58


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0